Contact

Wilt u meer weten over de ontwikkeling van bedrijfssoftware? Of heeft u overige vragen? Neem dan gerust contact op.

Contactgegevens

Heeft u vragen? Bereik ons ook via:

088 - 995 00 00

088 - 995 00 05 (Helpdesk klanten)

088 - 995 00 15 (Helpdesk patiënten)

helpdesk@asolutions.nl

Helpdesk

Stel uw vraag aan één van onze medewerkers in de helpdesk.
contactformulier

Ons adres

Meest gestelde vragen

Heeft u een vraag over één van onze producten of heeft u een overige vraag over softwareontwikkeling? Wij hebben de meest gestelde vragen met de antwoorden onder elkaar gezet. Bekijk of uw vraag ertussen staat.
externalId=asolutions-contact-1.1.5.2.2.1&filter[active]=1
Hoe kan ik een opgeslagen wachtwoord verwijderen?

Het kan zijn dat u uw wachtwoord heeft opgeslagen waardoor bij het openen van de website er bolletjes ingesteld staan bij het wachtwoord. Per browser is de procedure om het wachtwoord te verwijderen anders.


Hoe kan ik een nieuwe pincode instellen voor de Tropaz app?

Als u de pincode vergeten bent of u wilt een nieuwe pincode instellen dan dient u de Tropaz app uit het webportal Tropaz te verwijderen. Log in op het webportal Tropaz. Ga naar het tabblad ‘Mijn gegevens’ en vervolgens naar ‘Mobiele apparaten’. Klik op ‘Verwijder’ achter het mobiel apparaat waarvan u de pincode wilt wijzigen. Start de Tropaz app opnieuw op en volg de registratieprocedure om een nieuwe pincode in te stellen.

Hoe kan ik me aanmelden voor Tropaz?

Als toegang wilt hebben tot Tropaz dan geeft u eerst uw e-mailadres door aan de trombosedienst. U wordt door de trombosedienst ingeschreven voor Tropaz en vervolgens ontvangt u een e-mail met een link naar Tropaz om uw account te activeren.


Ik krijg steeds de melding ‘De combinatie e-mailadres en wachtwoord is niet juist!’.

Wanneer u deze melding meerdere keren achter elkaar krijgt, dan betekend dit dat uw account geblokkeerd is. Om weer in te loggen in Tropaz dient u een nieuw wachtwoord aan te vragen. Klik op ‘Klik hier als u uw wachtwoord bent vergeten.’ en voer uw e-mailadres in en klik op ‘Verstuur’. Er wordt een e-mail verstuurd naar het opgegeven e-mailadres met hierin een link om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.

Heb ik als medewerker van de trombosedienst een account nodig voor Tropaz?

Nee, het webportal Tropaz is enkel voor de patiënten. Alle instellingen kunnen in Trodis worden geregistreerd.